reklama

Newsy z Blavy: Už som schudla?

Po rokoch očakávaní, že moja pomerne prácne nastrádaná nadváha odíde len tak, sama od seba do zabudnutia, som sa rozhodla s ňou zatočiť. Po pár dňoch regulérnej diéty sa zdá, že sa nevzdá len tak ľahko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Už som schudla? Prešlo pár dní odkedy sa snažím schudnúť, obzerám sa v zrkadle. A? Nič!

Všetky tukové vankúše na svojom mieste, žiadny zázrak sa nekoná. Ako je to možné? Však už nežerem, ignorujem sacharidy, pijem ako dúha, chlieb už ani neviem ako vyzerá, na siedme poschodie peškujem a dokonca som prestala posilovať s dverami na chladničke. A nič! Dobrý pocit z nového života je behom sekundy fuč. Však už som sa mala zmestiť do tých motivačných šiat, ktoré som si kúpila za účelom "keď schudnem"! 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Motivačné šaty zrazu oživili dávno zabudnutú spomienku z obdobia prvohôr. Jedna moja staršia kolegyňa veľkosti XXL si každý mesiac po výplate kúpila niečo pekné na seba. Všetko by bolo OK, keby si zásadne nekupovala kostýmy a blúzky o 3 čísla menšie. S nádejou, že už budúci mesiac bude chudá. A tak milá pani denne na obed spásla 2-3 klobásky s pecňom chleba a vytešovala sa z plnej skrine krásneho oblečenia, ktoré, plné nádejí a očakávaní schudnutia, potichúčky vyšlo z módy. Odišlo do zabudnutia skôr, ako ho niekto mal šancu vyniesť medzi ľudí. 

Očakávania sú sviňa, často vyvolávajú falošné nádeje. Očakávame, že nám tí druhí rozumejú bez slov. Očakávame, že budeme pochopení. Očakávame, že budeme pre našich drahých rovnako dôležití, ako sú oni pre nás. Očakávame, že keď dávame, dostaneme niečo späť. Podaktorí očakávame, že sa zrazu niečo samé prepne a my zázračne schudneme len tak, bez námahy. Očakávame, že sa nám bude dariť bez toho, aby sme sa čo len trošku zapotili. Že dostaneme všetko po čom túžime a to bez námahy. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Očakávania. A čo takto vyhrnúť rukávy a vziať si to, čo chceme a to bez zbytočných nádejí a rečí ako to bude, ak to bude, či ako by to mohlo byť, keby... Jednoduché, či?

Eva Poprocká

Eva Poprocká

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama dvoch mini ľudí, s ktorými je život krásny a ktorý mi prináša radosti aj starosti. Bratislava je moje rodné mesto, ktoré milujem so všetkými jeho špecifikami, dobrými, či zlými. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu