reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Poprocká

Eva Poprocká

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama dvoch mini ľudí, s ktorými je život krásny a ktorý mi prináša radosti aj starosti. Bratislava je moje rodné mesto, ktoré milujem so všetkými jeho špecifikami, dobrými, či zlými. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Newsy z Blavy: Ako (s) láskou tučnieme

Eva Poprocká

Newsy z Blavy: Ako (s) láskou tučnieme

Priberať z lásky? To je nezmysel. Ak ste si doteraz mysleli, že zamilovaní ľudia z lásky chudnú, vyvediem vás z omylu. Ja som z lásky pribrala. Alebo to nebolo z lásky?

  • 19. jan 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 796x
  • 5
Newsy z Blavy: Ako som sa stala zeleninoholičkou a zachraňujem zeleninu

Eva Poprocká

Newsy z Blavy: Ako som sa stala zeleninoholičkou a zachraňujem zeleninu

Nikdy by som neverila, že na zelenine sa človek môže stať závislým. Teda presnejšie na nakupovaní zeleniny. Ja som asi prvý učebnicový príklad zeleninoholizmu, ktorý si možno zaslúži aj podrobnejšie preskúmanie, či?

  • 11. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 334x
  • 1
Newsy z Blavy: Zázrak! 15 kíl tuku = 189 kíl zeleniny

Eva Poprocká

Newsy z Blavy: Zázrak! 15 kíl tuku = 189 kíl zeleniny

Všetci vieme, že pri chudnutí treba jesť veľa zeleniny. Paradoxne, práve tá má najhorší marketing zo všetkých potravín. Jej príprava si vyžaduje okrem kreativity aj čistenie, šúpanie, strúhanie, sekanie. Bez nej to však nepôjde.

  • 27. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 213x
  • 2
Newsy z Blavy: Dnes o 10 kilo ľahšia, alebo koľko váži duša?

Eva Poprocká

Newsy z Blavy: Dnes o 10 kilo ľahšia, alebo koľko váži duša?

3 mesiace a 10 kg. Fíha, ani som si to nestihla uvedomiť. Nieže by mi nohavice nepadali, to áno. Takmer 1a1/2 veľkosti je preč. Ako sa to stalo, že to išlo tak hladko a celkom zľahka? A prečo som toto nespravila už dávno?

  • 6. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 301x
  • 9
Newsy z Blavy: Ako sa dá s láskou tučnieť a aj chudnúť

Eva Poprocká

Newsy z Blavy: Ako sa dá s láskou tučnieť a aj chudnúť

Láska, čo je to za hlúposť? Ako láska prispieva k tučnote? A čo má láska spoločné s tým, že sa z krásnej 50 kilovej ženy stane vyžratá veľryba? Môže za to sebaláska, presnejšie, chýbajúca sebaláska.

  • 17. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 949x
  • 2
reklama
Newsy z Blavy: Ako som zistila, že som tučná

Eva Poprocká

Newsy z Blavy: Ako som zistila, že som tučná

Sú také dni, keď vám zrazu dojde, že dnes máte príležitosť niečo zmeniť. Tak mi to došlo a rozhodla som sa ukončiť moju úspešnú kariéru veľryby a konečne sa vrátiť späť k sebe.

  • 28. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 230x
  • 7
Newsy z Blavy: Už som schudla?

Eva Poprocká

Newsy z Blavy: Už som schudla?

Po rokoch očakávaní, že moja pomerne prácne nastrádaná nadváha odíde len tak, sama od seba do zabudnutia, som sa rozhodla s ňou zatočiť. Po pár dňoch regulérnej diéty sa zdá, že sa nevzdá len tak ľahko.

  • 23. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 132x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu