reklama

Newsy z Blavy: Zázrak! 15 kíl tuku = 189 kíl zeleniny

Všetci vieme, že pri chudnutí treba jesť veľa zeleniny. Paradoxne, práve tá má najhorší marketing zo všetkých potravín. Jej príprava si vyžaduje okrem kreativity aj čistenie, šúpanie, strúhanie, sekanie. Bez nej to však nepôjde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ak nemáte radi zeleninu, vedzte, že bez nej to pri chudnutí nepôjde. Našťastie, druhov a chutí v nej ukrytých je skutočne dosť aj počas zimy a tak si každý z nás môže nájsť tú svoju obľúbenú. V mojom jedálničku ich bežne používam 40. Koľko ich bežne jete vy? 

Konečne som schudla! Sedem mesiacov makania mi prinieslo konečne aj viditeľné výsledky. Hodiny, ktoré po večeroch trávim v kuchyni prípravou jedla na ďalší deň sa pretavili do straty 15 kíl tuku, zmenšenia nohavíc o dve konfekčné čísla a, na moju najväčšiu radosť, aj do väčšej duševnej pohody. Každý, kto sa vracia sám k sebe a cíti sa vo svojom tele dobre, presne vie o čom hovorím. O tom, že sa mám stále viac a viac rada a že sa okrem seba začínam páčiť aj okoliu. Nie že by to bolo také dôležité, ale ako každá babenka si rada vypočujem úprimný kompliment. Pohodu však neprinesie žiadna diéta, či chudnutie. Treba do nej investovať nielen čas a energiu, ale treba na nej systematicky pracovať a makať rovnako, ako na príprave stravy. Dokonca si myslím, že práve toto je na celom chudnutí najťažšie. Nájsť svoj pokoj, svoj stred a rozhodnúť sa, čo a koho vo svojom živote chceme a nechceme. Mne sa to zatiaľ darí a aj keď to nie je zadarmo, stojí to za to. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekde som čítala, že zelenina má najhorší marketing zo všetkých potravín. Tých nepríťažlivých šupiek a kôr a obalov, ktorých sa treba zbaviť, kým sa prepracujeme k chutnému výsledku, vie odradiť aj toho najodhodlanejšieho adepta na chudnutie. A to nehovorím o krájaní, strúhaní, lúskaní a rozoberaní niektorých druhov zeleniny, na to už treba mať okrem odhodlania aj poriadne vymakané svaly na rukách. Pri chudnutí a príprave každodenného jedálnička som si spočítala, koľko zeleniny denne mám zjesť. Vyšlo mi 900 - 1000 gramov. Fíha, to už je celkom dosť. Nemôžem tvrdiť, že by mi to výrazne vadilo - ja a zelenina sme boli vždy kamošky. Dokonca som bola chvíľu aj vegetariánka, či makrobiotička. Určite však poznáte aj vy ľudí, ktorí zeleninu vôbec nemusia a ak sa aj dostanú do kontaktu s ňou, konštatujú, že "to zelené nebudem jesť, nie som predsa králik" (ahoj oci :) ). Príprava takéhoto množstva zeleniny denne po niekoľko mesiacov a v lepšom prípade do konca života, to si už žiada naozaj veľkú motiváciu. Ale ak naozaj veľmi chcete schudnúť, nedá sa nič robiť, musíte sa skamarátiť aj so zeleninou, ktorá vám doteraz nevoňala. Predsa len, nič lepšieho pre chudnutie a zasýtenie ešte nikto nevymyslel. Našťastie existuje kopa druhov a pri dnešnej ponuke v obchodoch si vyberie každý. Keď som sa zamyslela, napočítala som v mojom bežnom jedálničku 40 druhov zeleniny a určite sa nájdu aj také, na ktoré som zabudla. Z takého množstva sa už celkom dá vybrať, či? Od sladkých druhov, cez kyslé chute až po zeleniny bez chute, ktoré potrebujú správne dochutiť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Od začiatku môjho návratu k sebe som zjedla 189 kíl zeleniny. Za rok takejto diéty zjem okolo 365 kíl zeleniny, to by už uživilo aj malého farmára. Denne čistím, krájam a strúham neúnavne ďalšie kilo a zatiaľ ma to neprestalo baviť. Naopak, nachádzam stále nové chute a experimentujem aj s bylinkami, ktoré ma bavia rovnako. Výsledkom je 15 kíl tuku, ktoré som stratila. Naopak, získala som nový šatník, lebo padli už dve konfekčné veľkosti. A to najdôležitejšie, stále lepšie sa cítim sama so sebou. Tak ktorou zeleninou začnete dnes vy? 

Eva Poprocká

Eva Poprocká

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mama dvoch mini ľudí, s ktorými je život krásny a ktorý mi prináša radosti aj starosti. Bratislava je moje rodné mesto, ktoré milujem so všetkými jeho špecifikami, dobrými, či zlými. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu